14 NOVEMBER 2015 TOT 21 NOVEMBER 2015 ZIJN WE EEN WEEKJE NAAR EGYPTE HURGHADA GEWEEST HOTEL ARABIA AZUR. GEBOEKT BIJ TUI.

HET WAS EVEN SPANNEND OF DE REIS WEL DOOR ZOU GAAN MET AL DIE ELLENDE DIE ER GAANDE IS IN DE WERELD MAAR UITEINELIJK KONDEN WE TOCH GAAN GENIETEN. WE HEBBEN EEN LAST MINUTE GEBOEKT BIJ TUI. ZATERDAG 14 NOVEMBER RIJDEN WE OM 2.30 UUR NAAR SCHIPHOL OM ONZE AUTO OP LANG PARKEREN NEER TE ZETTEN . WE WAREN MOOI OP TIJD EN HET INCHECKEN VERLIEP VLOT THUIS ALLES AL UITGEPRINT EN STOELEN GEBOEKT 26 A EN B.HET INCHECKEN GAAT VIA EEN SELF SEVICE CHECK IN WAT NA EVEN GOED LEZEN HEEL HANDIG GING. DOOR DE DOUANE EN EVEN EEN BAKKIE DRINKEN EN DAN NAAR DE GATE ER ZIJN OP DIT TIJDSTIP TOCH GEEN WINKELS OPEN. DE VLUCHT VERTREKT MOOI OP TIJD 7.00 UUR. WE VLIEGEN EERST OVER OA KROATIE ZO NAAR AQABA JORDANIE WAAR WE NET VOOR DE LANDING LAAG OVER DE BAAI VAN EILAT KOMEN (WAAR WE OOK OOIT GEWEEST ZIJN) .IN AQABA EERST WAT MENSEN ERUIT EN NIEUWE MENSEN ERIN EN DAN DOOR NAAR HURGHADA . HET IS  ZEER RELAXED VLIEGEN WANT HET VLIEGTUIG ZIT BIJ LANGE NA NIET VOL WIJ HEBBEN IEDER 3 STOELEN VOOR ONS ZELF (26 EN 27 ABC).DE ROUTE IS AANGEPAST WEGENS DE AANSLAG EERDER OP EEN RUSSICH VLIEGTUIG DUS KOMEN WE NIET IN DE BUURT VAN DAT GEDEELTE VAN DE SINAI WOESTIJN. IK MOET ZEGGEN DAT WIJ ONS GEEN ZORGEN HEBBEN GEMAAKT WANT WAT VEILIGHEID BETREFT KAN JE TEGENWOORDIG NERGENS MEER NAARTOE WANT ER GEBEURD OVERAL OP DE WERELD VAN ALLES. WE KOMEN MOOI OPTIJD AAN OP HET VLEIGVELD IN HURGHADA. WE KOPEN EEN VISUM BIJ DE BANK VOOR 23 EURO PP .ALS JE HEM BIJ TUI KOCHT WAS HIJ 28 EURO PP. KOFFERS WAREN ER SNEL EN CONTROLE VERLIEP OOK VLOT. WE WAREN BINNEN EEN KWARTIERTJE BIJ HET HOTEL WAAR WE VRIENDELIJK BEGROET WERDEN. DE KAMER WAS PERFECT WAAR IK EERDER OM GEVRAAGD HAD. BEGAANDE GROND IN DE B LAGUNE NR 149. JE LIEP ZO VAN JE TERRAS HET WATER IN EN OOK NIET ONBELANGRIJK EEN BARRETJE BINNEN HANDBEREIK. KAMER WAS NETJES SCHOON IET WAT GEDATEERD MAAR SCHOON WATERKOKER MET KOFFIE EN THEE KOELKASTJE MET WATER EN PAAR KLEINE FLESJES FRIS KLUISJE BADKAMER IETS WAT KLEIN MAAR SCHOON EN VAN ALLE GEMAKKEN VOORZIEN. OVERAL GENOEG LIGBEDJES GROOT ZWEMBAD OVERAL BARRETJES LEKKER BUITEN ETEN GENOEG KEUZE AAN ETEN. VOOR DE LIEFHEBBER ANIMATIE EN HET SNORKELEN WAT BOVEN VERWACHTING MOOI. WIJ ZIJN MARSA ALAM GEWEND EN DAAR IS DE ONDER WATERWERELD MOOIER MAAR BIJ DIT HOTEL ZAT OOK EEN LEUK RIF WAAR WE WEER VANALLES GEZIEN HEBBEN. EN ALS KERS OP DE SLAGROOM DE DOLFIJNEN DIE LANGS GEZWOMMEN KWAMEN. VOOR EEN 4 STERREN HOTEL IN EGYPTE WAS HET PRIMA ZEKER VOOR DIE PRIJS. ERG GENOTEN VAN EEN WEEKJE ZON EN 30 GRADEN. DAG VAN VERTREK WERDEN WE WEL EEN UUR TE LAAT OPGEHAALD MAAR DAT MAAKTE NIET UIT WANT ZO WAREN WE WAT KORTER OP HET VLIEGVELD (DE NIEUWE TERMINAL 1) WANT VEEL WINKELS WAREN ER NOG NIET. ALLES VERLIEP VLOT EN DE CONTROLES WAREN NET ALS ANDERE KEREN DAT WE IN EGYPTE WAREN, DUS WE HEBBEN HELEMAAL NIETS GEMERKT VAN ONVEILIGHEID OF WAT DAN OOK EN HEBBEN ONS OOK GEWOON VEILIG GEVOELD OOK TOEN WE EVEN ZIJN WEZE SHOPPE BUITEN HET HOTEL. MENSEN WAREN OVERAL SUPER VRIENDELIJK OOK IN HET HOTEL MET OF ZONDER FOOI, ZE ZIJN ZO BLIJ DAT ER MENSEN KOMEN WANT ER WAREN OOK IN HURGHADA AL HOTELS DIE DICHT GINGEN DOORDAT ER ZO WEINIG TOERISTEN WAREN, ALHOEWEL DAT VOOR ONS HOTEL NIET GOLD. NU WE WEER THUIS ZIJN MET VERWARMING HOOG EN DIKKE TRUI AAN DROMEN WE ALWEER VAN EEN VOLGENDE REIS....... VOOR FOTO`S KLIK OP LINK HIERONDER